آموزش برنامه نویسی صفر تا صد
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

البته ، شما سایت ها ، برنامه ها و بازی های مختلف زیادی را مشاهده می کنید ، آیا فکر می کنید همه اینها برای کسانی که روی آنها کار می کنند سود نمی آورد؟ صبر کنید ، شما آموزش برنامه نویسی صفر تا صد باید این ویدئو را تماشا کنید تا فقط سودهای کلان بازی ها را ببینید:

 

آیا مطمئن هستید که توسعه دهندگان بازی به چه چیزی دست پیدا می کنند؟ اما ممکن است بگویید برنامه ها و سایت ها چطور؟ بله ، شاید هرکسی جهت گیری مناسبی برای او داشته باشد.

ممکن است لازم باشد جهت مناسب خود را بدانید که بیشترین سود را به همراه دارد و دوست دارید سود برنامه نویسان را بدانید و در نتیجه جهت درست برنامه نویسی را انتخاب کنید. این ویدیو توضیح آموزش برنامه نویسی صفر تا صد می دهد که:

 

اگر دوره های آموزشی رایگان قبلی را دنبال کرده اید و می خواهید آموزش فشرده ، آموزش حرفه ای در زمینه توسعه و برنامه نویسی داشته باشید ، می توانید این کار را از طریق برنامه جامع مربی حرفه ای انجام دهید: احمد ناصر ، می توانید آنچه را که بدنبال آن هستید به دست آورید. از ابتدا آموزش و آموزش برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد حرفه ای!

50 درصد تخفیف بزرگ برای دنبال کنندگان وب سایت برنامه اخبار:

با نازلترین قیمت و پیشنهادات ، و به عنوان هدیه برای دنبال کنندگان آموزش برنامه نویسی صفر تا صد اخبار برنامه ، می توانید در دوره برنامه جامع برای آموزش برنامه نویسی و این با استفاده از کوپن: 50off ، مشترک شوید.

 

یا می توانید مستقیماً ایرانیان سایبر ثبت نام کنید و مستقیماً از طریق این پیوند از 50٪ تخفیف آموزش برنامه نویسی صفر تا صد استفاده کنید.

پرداخت اقساطی:

در صورتی که نتوانید ارزش دوره را یکبار پرداخت کنید ، اکنون می توانید به راحتی ثبت نام کرده و در دوره شرکت کنید و مبلغ را در دو قسط با 40 درصد تخفیف ، با عضویت در این لینک پرداخت کنید.

 

صبر کنید ، هنوز هدایای بیشتری وجود دارد:

بله ، پس از مزیت پرداخت اقساطی و کوپن تخفیف 40 درصدی برای پیروان ما ، هنگام عضویت در دوره ، هدایایی به ارزش بیش از 700 دلار دریافت خواهید کرد و بیش از آن ، یک دوره سود و کار آنلاین دریافت خواهید کرد. به صورت رایگان در دوره برنامه جامع ، و این ویدئو مزایای دوره سود از اینترنت را توضیح می دهد:

 

نمونه ای از مطالب دوره:

ممکن است بپرسید: چگونه دوره را دریافت کنم؟ پاسخ از طریق ویدئوها و ارتباط مداوم باکلاس برنامه نویسی صفر تا صد  مربی احمد ناصر است ، و این ویدئو نمونه ای از روش آموزش است:





:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: